NESSAholics.com™
November 17, 2017, 06:49:39 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Birthday information wasn't able to be converted.  If you want it public, update it here
 
   Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 12
  Print  
Author Topic: Your First Kiss  (Read 30459 times)
PIBby
You never thought it'd hurt so bad
*****
Posts: 2883

ckdurbin@hotmail.com IWanted19ButGot2
View Profile WWW Email
« Reply #15 on: August 30, 2003, 02:45:31 pm »

Yay, Conan! Lol!
Logged
badsrx7
Fine as dandelions
*****
Posts: 1627


View Profile
« Reply #16 on: August 30, 2003, 02:49:00 pm »

Ohh yes! It was a great night.

I think Conan did In The Year 2000 Grin
Logged
Will
Moderators
Fine as dandelions
*****
Posts: 1736


Advanced anti-spam registrations filter


View Profile
« Reply #17 on: August 30, 2003, 04:41:01 pm »

Ok... first on the lips kiss. I was in 5th grade. This girl and I both had mothers that worked at the school. So, when school was out each day, both of us had to hang around for about an hour before we left, because our moms worked later.

Anywho..... she and I had been an "item" for about two weeks and her friends said that I should kiss her. She had heard them say this. Anyway, we went out into the field and sat in the dugout underneath the trees. We just talked for a few minutes and then there was an uncomfortable silence. I just leaned across and tried to kiss her. It was more of me just touching my lips to her's than it was a real kiss. I was so embarassed afterwards because my lips were so chapped. And the kiss sucked. We both knew it. That is the first and only time I kissed that girl. And it easily qualifies as the worst and most awkward kiss of my life.
Logged

"Of all the things I've lost, I miss my mind the most." -Ozzy Osborne
rroo
Just a day, just an ordinary day
****
Posts: 278



View Profile WWW
« Reply #18 on: August 30, 2003, 05:47:01 pm »

Quote from: "nikkee"
Quote from: "blackvulture"
Quote from: "nikkee"
good Smiley
I wanna know about beevee's first kiss! lol

Well lets see... it was me, and this girl... and we kissed... and that was it.



that was weak!


At least we now know that it was a girl who had the honor.
Logged

Vultch
Moderators
Speeding into the horizon
*****
Posts: 4667


Trading Yesterday

BVulture
View Profile WWW Email
« Reply #19 on: August 30, 2003, 06:26:36 pm »

Quote from: "rroo"
At least we now know that it was a girl who had the honor.

Damn straight! and damn she was cute. Smiley ...which basically means she was outta my league to begin with. *sigh*
Logged

Gina
Speeding into the horizon
*****
Posts: 4426



View Profile
« Reply #20 on: August 31, 2003, 05:18:55 am »

heres my story... lol

i was in 6th grade (13yrs old) at a birthday party and of course we played truth or dare, and i was dared to kiss this guy nate whom i'd been crushing since like 2nd grade haha... so i was wicked excited but really nervous.  We kissed a BUNCH of times that night and i thought i was the coolest thing ever cuz the guy Nate was probably the coolest guy in my grade.  We ended up going out in 7th grade til the end of 8th grade... 13 months which was my longest relationship to date. haha. not tooo exciting
Logged

Gina
.She'd do anything to sparkle in his eye.
neos
VCUBs
I'd Walk A Thousand Miles...
*
Posts: 1263


Prat Twin #1

superneos
View Profile
« Reply #21 on: August 31, 2003, 11:19:39 am »

Mine was some years ago, I was 14 (or was I 15 already?), and the guy was called Miguel. We were all out partying, him & his friends, me & my friends, and we went for a walk. We sat down and he kissed me. End of story. I remember thinking it was pretty disappointing lol

A very close friend of mine happened to have her first kiss with him too, about a year after I did. I didn't know her very much back then but she's one of my best friends now.

Quote from: "nikkee"
mine was with my first boyfriend when I was 12.  His two friends wanted us to kiss... so we did.  Interesting to have spectators for your first kiss.


 8O  12? you were 12? *thinks of teeny tiny 12-year-old brother* *dies*
Logged


there's only four seasons
and this one's almost gone
these nights feel so good
but this one's almost gone

Lucy-san
Guest
« Reply #22 on: August 31, 2003, 01:15:13 pm »

so many cool stories! I still wanna hear more of course!
Logged
Bianca
Make me high on lullabies
***
Posts: 101



View Profile
« Reply #23 on: August 31, 2003, 04:12:23 pm »

My first kiss was Jessica (Ihaveacrushondivasteph) a few years ago...pretty hot and heavy *raises eyebrows*
Logged

~*Bianca*~
loginname101
Make me high on lullabies
***
Posts: 103


View Profile
« Reply #24 on: August 31, 2003, 05:40:36 pm »

hmmmmm all i can say is that it was great and with the greatest person ever. words cant explain it Cheesy
Logged

Lucy-san
Guest
« Reply #25 on: August 31, 2003, 06:54:21 pm »

Quote from: "loginname101"
words cant explain it Cheesy


yup...that says it all methinks
Logged
loginname101
Make me high on lullabies
***
Posts: 103


View Profile
« Reply #26 on: August 31, 2003, 07:54:17 pm »

well
Logged

loginname101
Make me high on lullabies
***
Posts: 103


View Profile
« Reply #27 on: August 31, 2003, 07:54:45 pm »

if
Logged

loginname101
Make me high on lullabies
***
Posts: 103


View Profile
« Reply #28 on: August 31, 2003, 07:55:03 pm »

it
Logged

loginname101
Make me high on lullabies
***
Posts: 103


View Profile
« Reply #29 on: August 31, 2003, 07:55:23 pm »

does
Logged

Pages: 1 [2] 3 4 ... 12
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!