Author Topic: Shannon Thomas  (Read 285971 times)

Si_duffers!

  • Make me high on lullabies
  • ***
  • Posts: 213
    • MSN Messenger - Simon_duffers@hotmail.com
    • View Profile
Shannon Thomas
« Reply #255 on: July 05, 2005, 01:33:56 am »
Wow you're playing 2 shows on the same day in 4 days! good luck!
You say we're too young but maybe you're too old to remember...

PianoGirl4444

  • Fine as dandelions
  • *****
  • Posts: 1691
    • View Profile
    • http://www.shannonthomas.net
    • Email
Shannon Thomas
« Reply #256 on: July 05, 2005, 06:59:19 am »
Yeah, if I can pull it off...it's going to be insane!   8O  :D
Cross paths with what you used to have. You've gotta learn that you've gotta earn
The fantasy
:: shannonthomas.net ::

Si_duffers!

  • Make me high on lullabies
  • ***
  • Posts: 213
    • MSN Messenger - Simon_duffers@hotmail.com
    • View Profile
Shannon Thomas
« Reply #257 on: July 05, 2005, 02:39:42 pm »
Hehe good luck! How far are they apart?
You say we're too young but maybe you're too old to remember...

PianoGirl4444

  • Fine as dandelions
  • *****
  • Posts: 1691
    • View Profile
    • http://www.shannonthomas.net
    • Email
Shannon Thomas
« Reply #258 on: July 05, 2005, 04:23:26 pm »
Well, they're technically @ the same time.  lol.  So when I'm finished with my set @ Diversafest, I need to pack up and get over to the other show ASAP.  It's going to stress me out, I'm sure.  But it's worth it!   :D
Cross paths with what you used to have. You've gotta learn that you've gotta earn
The fantasy
:: shannonthomas.net ::

zurielshimon

  • You never thought it'd hurt so bad
  • *****
  • Posts: 2690
    • AOL Instant Messenger - weetbixkid36
    • View Profile
    • http://www.myspace.com/193866568
Shannon Thomas
« Reply #259 on: July 06, 2005, 01:47:38 am »
I haven't been online much lately, so that's my excuse, but I'd love to let you know I was listening to you yesterday as I was getting ready to go to Libertyland, and I think I'm really beginning to like you and I'm becoming really eager to hear your newer recordings...

AND, if you ever happen to be playing anywhere near MEMPHIS, please please let me know so I pull the necessary strings to get there! :D
Dustin

liquidblue244

  • Your true colors shown
  • *****
  • Posts: 551
    • View Profile
I listened
« Reply #260 on: July 06, 2005, 02:13:32 pm »
I listened to some of your stuff from your site, and I think you sound very good (and unique) alittle like Vanessa, but still very much different.  Which is cool, good luck on your shows!  Peace!

And all the constellations, shine down on you and me...

zurielshimon

  • You never thought it'd hurt so bad
  • *****
  • Posts: 2690
    • AOL Instant Messenger - weetbixkid36
    • View Profile
    • http://www.myspace.com/193866568
Shannon Thomas
« Reply #261 on: July 06, 2005, 04:26:39 pm »
She tells me that she is working on new recordings that, as I gather, really blow the crap out of her older recordings.  I'm looking forward to hearing them.

Hey!  I just got that stuff today!  Oh thanks a lot!  I haven't had a chance to examine it yet, but I will keep it with me here until I do.
Dustin

PianoGirl4444

  • Fine as dandelions
  • *****
  • Posts: 1691
    • View Profile
    • http://www.shannonthomas.net
    • Email
Shannon Thomas
« Reply #262 on: July 07, 2005, 07:17:44 am »
Thanks guys!  

Dustin, I really hope you enjoy the cds--as much as possible.   :wink:
Cross paths with what you used to have. You've gotta learn that you've gotta earn
The fantasy
:: shannonthomas.net ::

zurielshimon

  • You never thought it'd hurt so bad
  • *****
  • Posts: 2690
    • AOL Instant Messenger - weetbixkid36
    • View Profile
    • http://www.myspace.com/193866568
Shannon Thomas
« Reply #263 on: July 07, 2005, 08:08:25 am »
I'm actually listening to them right now, copying them into the Shannon Thomas folder in My Music. 8) I'll be sure to tell others!
Dustin

PianoGirl4444

  • Fine as dandelions
  • *****
  • Posts: 1691
    • View Profile
    • http://www.shannonthomas.net
    • Email
Shannon Thomas
« Reply #264 on: July 10, 2005, 11:54:52 am »
Yay!  Yes, PLEASE help spread the word.   :D   I greatly appreciate it.
Cross paths with what you used to have. You've gotta learn that you've gotta earn
The fantasy
:: shannonthomas.net ::

Afterglow

  • **BANNED**
  • I'd Walk A Thousand Miles...
  • *****
  • Posts: 1022
    • MSN Messenger - white_houses@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - XxSaturdaysxX
    • Yahoo Instant Messenger - Mcaofera_wunderschon
    • View Profile
    • http://www.harmonium.rg3.net
Shannon Thomas
« Reply #265 on: July 10, 2005, 06:16:31 pm »
Hi love of my life..... I miss you.. you've been so out... or it's me that have been out... hmm.. okay, it just doesn't matter..

I've dreamt of you days ago, It was kind of, I was in a concert of yours, and you didn't want to pay attention at me, I was angry because I wanted you to sign my copy, it was weird.. but that's OKay


............ Vou para Europa descobrir alguns segredos da Vida ............

PianoGirl4444

  • Fine as dandelions
  • *****
  • Posts: 1691
    • View Profile
    • http://www.shannonthomas.net
    • Email
Shannon Thomas
« Reply #266 on: July 10, 2005, 08:25:34 pm »
lol, that's funny!  Well, I wouldn't do that in real life.   :wink:
Cross paths with what you used to have. You've gotta learn that you've gotta earn
The fantasy
:: shannonthomas.net ::

Afterglow

  • **BANNED**
  • I'd Walk A Thousand Miles...
  • *****
  • Posts: 1022
    • MSN Messenger - white_houses@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - XxSaturdaysxX
    • Yahoo Instant Messenger - Mcaofera_wunderschon
    • View Profile
    • http://www.harmonium.rg3.net
Shannon Thomas
« Reply #267 on: July 16, 2005, 06:31:24 pm »
I hope, I just hope

Because, the only Brazilian Band that I'm really a fan (CPM22), I was in their concert, then I asked them to sign the copies and they just didn't care... it hurt me a lot, I never thought they'd be able to do it.. but they did..... I will keep being their fan, but not that way I used to be

Hey, I lost the link of the new version of " RCS ", could you post it again, I really miss it


............ Vou para Europa descobrir alguns segredos da Vida ............

PianoGirl4444

  • Fine as dandelions
  • *****
  • Posts: 1691
    • View Profile
    • http://www.shannonthomas.net
    • Email
Shannon Thomas
« Reply #268 on: July 17, 2005, 11:40:59 am »
Quote from: "Afterglow"
I hope, I just hope

Because, the only Brazilian Band that I'm really a fan (CPM22), I was in their concert, then I asked them to sign the copies and they just didn't care... it hurt me a lot, I never thought they'd be able to do it.. but they did..... I will keep being their fan, but not that way I used to be

Hey, I lost the link of the new version of " RCS ", could you post it again, I really miss it


I'm sorry that band blew you off.  Hopefully they had a good excuse... :(

Here is the link to RCS:  www.myspace.com/shannonthomas

Actually, I don't have it up to download, but that's where you can hear it.   :)
Cross paths with what you used to have. You've gotta learn that you've gotta earn
The fantasy
:: shannonthomas.net ::

Afterglow

  • **BANNED**
  • I'd Walk A Thousand Miles...
  • *****
  • Posts: 1022
    • MSN Messenger - white_houses@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - XxSaturdaysxX
    • Yahoo Instant Messenger - Mcaofera_wunderschon
    • View Profile
    • http://www.harmonium.rg3.net
Shannon Thomas
« Reply #269 on: July 17, 2005, 12:09:24 pm »
Thanks........................................... a lot


............ Vou para Europa descobrir alguns segredos da Vida ............