Poll

Should Nickelodeon bring their old shows back?

Yes! That would be awesome!
26 (65%)
I would probably watch it again, even if it was just reruns
7 (17.5%)
That would be interesting to see
7 (17.5%)
Nah, the new shows are da bomb
0 (0%)

Total Members Voted: 40

Voting closed: May 03, 2004, 02:01:26 pm

Author Topic: Old Nickelodeon t.v. shows  (Read 8243 times)

Laura

  • Keepin' secrets at midnight
  • *****
  • Posts: 3957
    • View Profile
Old Nickelodeon t.v. shows
« on: May 03, 2004, 02:01:26 pm »
So in my Economics class today we had a sub & were just talking about random stuff, like in entertainment & stuff. And we were remembering like all these old Nickelodeon shows like remember Are you afraid of the dark? The secret world of Alex Mac? Rocko's Modern Life, Wild & crazy kids, the original All that cast, Pete & Pete, Clarissa explains it all...

Those shows were SO awesome. We were basically like "yeah Nick sucks these days"

Do you guys think they should bring all those old shows back with all of the original cast if everybody was willing to do that? Even if they are older, that would still be kinda cool. Or maybe even if they just showed the reruns.

So yeah, what do you guys think?

Oh & remember Bobby's world, & Goosebumps ? haha good times...

Mountaineer

  • Fine as dandelions
  • *****
  • Posts: 1672
    • MSN Messenger - guitragirl6@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - jumpergirl3eb
    • Yahoo Instant Messenger - jumpergirl3eb
    • View Profile
    • http://www.myspace.com/beepr
Old Nickelodeon t.v. shows
« Reply #1 on: May 03, 2004, 02:14:36 pm »
OMG it would be so awesome.

I really like the clarissa one

JazzyManda

  • You never thought it'd hurt so bad
  • *****
  • Posts: 2000
    • AOL Instant Messenger - JazzyTrumpet07
    • View Profile
Old Nickelodeon t.v. shows
« Reply #2 on: May 03, 2004, 02:17:11 pm »
i miss Are You Afraid of the Dark and Rocko's Modern Life

best shows

Amanda

Chloe

  • Fine as dandelions
  • *****
  • Posts: 1646
    • AOL Instant Messenger - evanessa831
    • Yahoo Instant Messenger - Nessaholic831
    • View Profile
    • Email
Old Nickelodeon t.v. shows
« Reply #3 on: May 03, 2004, 02:25:06 pm »
dang!!! HECK YEAH! they should totally bring those back! there were awesome!!! good old days... lol

Things are going crazy and I'm not sure who to blame...
November 9th 2004...H a r m o n i u m!!!
Spare me just three last words, I love you is all she heard...

Laura

  • Keepin' secrets at midnight
  • *****
  • Posts: 3957
    • View Profile
Old Nickelodeon t.v. shows
« Reply #4 on: May 03, 2004, 04:08:06 pm »
Yes, Are you afraid of the dark kicked ass! I think what happened was they started getting all these new members with like 1 or 2 old ones I think, & then the show just totally disappeared after that. I was like "what happened to the show!?"  :cry:

B

  • Captain Awesome
  • Moderators
  • Just looking for some affection
  • *****
  • Posts: 5060
  • Transcending the Possimpible
    • View Profile
    • Nh.com Twitter Page!
Old Nickelodeon t.v. shows
« Reply #5 on: May 03, 2004, 04:16:23 pm »
The old shows were good.  :D
For all you broken hearted lovers lost, go find another one. 'Cause you know time won't wait and you'll be late, white rabbits on the run...

emmy

  • You never thought it'd hurt so bad
  • *****
  • Posts: 2692
    • ICQ Messenger - 62879091
    • MSN Messenger - emilyct84@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - ieatpijunz
    • View Profile
    • http://www.ceruleantown.com/
Old Nickelodeon t.v. shows
« Reply #6 on: May 03, 2004, 05:27:49 pm »
I get some channel called Nick GAS (games and sports), and it plays a bunch of the old shows, like the gameshows like Legends of the Hidden Temple, GUTS and Wild and Crazy Kids.  I get bored and occasionally watch it.  I also swear I have seen some of the old shows, Clarissa maybe, on some other Digital Cable channel... maybe it was Noggin, I dunno.  I don't watch TV too much.

But hehe, yeah, it would be pretty kewl to see those old shows!  I luved Alex Mack when I was younger, teehee.

katiakaysha: I MUST DO MY PEEPEES

Holly

  • VCUBs
  • Speeding into the horizon
  • *
  • Posts: 4610
  • Twin Stars
    • View Profile
Old Nickelodeon t.v. shows
« Reply #7 on: May 03, 2004, 06:59:04 pm »
It'd be great to see some of the old shows again! It'd definitely bring back good memories!! I remember when I was 7 we finally moved into a house with cable so I could watch it and I was hooked on Nik for like 5 or 6 years!
"i'm willing to do anything
to calm the storm in my heart
i've never been the praying kind
but lately i've been down upon my knees
not looking for a miracle
just a reason to believe"

badsrx7

  • Fine as dandelions
  • *****
  • Posts: 1626
    • View Profile
Old Nickelodeon t.v. shows
« Reply #8 on: May 03, 2004, 08:31:02 pm »
Of course. I always talk about my love for old nick shows. you can work it into any conversation.

Blake

  • **BANNED**
  • Keepin' secrets at midnight
  • *****
  • Posts: 3933
    • View Profile
    • http://www.LinkinPark.com
Old Nickelodeon t.v. shows
« Reply #9 on: May 03, 2004, 10:23:29 pm »
Oh my side that would rock! Oh wait, I don't have cable anymore...Haha, I don't watch nearly as much TV as I used to, but I think if I could, I'd be checking out some of those...The game shows were cool "What Would You Do" "Double Dare" "Figure it Out" "Wild and Crazy Kids" and that one in the ancient toom or whatever...

The cartoon's were cool too! And I used to be the biggest addict to "All That" I watched it from the begining up until they got the little kids and Britney Spears sister, then it became stupid, and I was getting more and more into SNL...Oh and Clarrisa explains it all was classic! :D

Sig & Av By LJ User: Shinodaguitar

keith

  • I'd Walk A Thousand Miles...
  • *****
  • Posts: 1104
    • AOL Instant Messenger - keithrj997
    • View Profile
Old Nickelodeon t.v. shows
« Reply #10 on: May 04, 2004, 04:06:55 am »
Noggin resurrected some of those old shows like Alex Mack and Clarissa Explains it All.

I watched all the original Nicktoons ( Doug, Rugrats, Rocko, AAH! Real Monsters), Are You Afraid of the Dark, Space Cases, Fifteen, Salute Your Shorts, Hey Dude, and of course, the original All That.

Man, those were the days...I don't know what this garbage is Nick plays nowadays.

emmy

  • You never thought it'd hurt so bad
  • *****
  • Posts: 2692
    • ICQ Messenger - 62879091
    • MSN Messenger - emilyct84@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - ieatpijunz
    • View Profile
    • http://www.ceruleantown.com/
Old Nickelodeon t.v. shows
« Reply #11 on: May 04, 2004, 07:06:59 am »
aaaahhh!  space cases!  and the girl with the rainbow hair!  lol I forgot about that one!

katiakaysha: I MUST DO MY PEEPEES

rosieposy87

  • VCUBs
  • Keepin' secrets at midnight
  • *
  • Posts: 3394
  • Prat Twin #2
    • MSN Messenger - rosie_posy87@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - rosieposy87
    • View Profile
Old Nickelodeon t.v. shows
« Reply #12 on: May 04, 2004, 10:09:23 am »
Most of those shows were on tv until not long ago! haha, we are so far behind. But Clarissa Explains It All- it took me SO long to realise that was Sabrina! lol, and Alex Mack was pretty wicked aswell. I was so scared of Are You Afraid of The Dark- i couldn't watch it! Yup, i loved those shows.
"I'm all about the wordplay."

xxjenniferxx

  • Your true colors shown
  • *****
  • Posts: 726
    • View Profile
    • http://www.geocities.com/xsorealx/Jesus.html
Old Nickelodeon t.v. shows
« Reply #13 on: May 04, 2004, 12:46:29 pm »
i use to enjoy watching salute your shorts, alex mack, are you afraid of the dark, hey dude, and all that stuff etc. , those were the good old days..i grew up on them ....it was great..but you people should know by now they don't write them like that anymore.. everything has changed...and on top of that some of those great actors are missing.. *sigh
:( i miss those days..
oh well..atleast the rugrats are still around haha

Laura

  • Keepin' secrets at midnight
  • *****
  • Posts: 3957
    • View Profile
Old Nickelodeon t.v. shows
« Reply #14 on: May 04, 2004, 02:16:06 pm »
Actually the rugrats aren't "rugrats" anymore, they are "all grown up" ahh I don't even watch it anymore, I used to be like obsessed with that show! And with Doug! Before it got all weird, I liked the very original one.

And yeah All That with Britney Spears sister sucks now. You know I love Britney & all but the old cast was so much better in my opinion!